Segregacja dokumentów i nodatek

W obecnych czasach w biurach najważniejsze jest, aby posiadać wszystko poprawnie poukładane , a ponadto poopisywane. Szczególnie wtedy gdy posiadamy wiele dokumentów to nie mogą one zwyczajnie leżeć sobie na kupce, ponieważ po jakimś czasie zwyczajnie się zgubią, a są to istotne dokumenty, które często zawierają dane osobowe i powinny być chronione. Dlatego również polecam je stosownie składować. Najprostszym sposobem, który stosowany jest w wielu biurach są z pewnością segregatory, które są tanie, łatwo dostępne, mogą posiadać przegródki i łatwo je przeglądać. Prawie każdy segregator można poświęcić określonemu typowi dokumentów.

Po pierwsze, wkłady do segregatora są tanie i powszechnie dostępne, właściwie każdy ma możliwość je łatwo zakupić. Po drugie, już same kartki do segregatora mogą pomóc w utrzymaniu porządku, jeżeli już przykładowo właściwie każdy kolor odpowiada innej dziedzinie – zielony dotyczy podpisanych umów, czerwony faktur vat, fioletowy danych nabywców, a żółty projekty. Ważniejsze bloki tematyczne mogą z powodzeniem oddzielać od siebie przekładki do segregatora. Takie rozwiązanie jest bardzo praktyczne, ponieważ za każdym razem można dołożyć notatki w określonym dziale albo także usunąć jakąś kartkę, a wszystko wciąż pozostaje uporządkowane i schludne. Jest to sprawdzone rozwiązanie, które pozwoli zachować porządek i gdy tylko będziemy potrzebować danych dokumentów to w szybki czasie i z łatwością znajdziemy je w właściwie oznaczonych i podzielonych segregatorach.

Zobacz: wkłady do segregatora.